Фахівцями кафедри військової психології та педагогіки та науково-дослідного центру Військового інституту з курсантами-психологами 5-6 курсів було проведено практичне заняття у рамках дисципліни «Психологія тероризму» за допомогою методу соціодрами (суспільно-політична гра, що полягає у драматургічному моделюванні проблемних соціальних ситуацій з метою зниження соціальної напруженості та групового протистояння, розв`язання міжгрупових конфліктів, подолання наслідків колективних травм та вирішення інших соціальних завдань).
Під час проведення заняття були розглянуті особливості явища тероризму та його психологічні аспекти, а саме:
Курсантам було запропоновано обрати для себе ролі з наступних категорій: терористи, заручники, керівництво держави, силові структури, представники ЗМІ, пересічні громадяни будь-якої професії та віку, родичі заручників.
У результаті проведеного заняття були не тільки застосовані на практиці теоретичні знання з дисципліни «Психологія тероризму», але і обговорення актуальних питань, таких як: стратегії поведінки при потраплянні в полон (чи всі вони працюють та у яких конкретно ситуаціях), роль психологів при роботі зі звільненими та на яких етапах ця робота дійсно корисна, розглянули поведінку родичів заручників та чи завжди їх дії позитивно впливають на перебіг подій тощо. Уся інформація, яка була отримана на практичному занятті, та відзняті відеофрагменти можуть бути використані у навчальному процесі та при розробці психологічних тренінгів для роботи з зазначеними у тренінгу категоріями осіб.